Boeken

 Romeo en Julia 

Over 

Het boek is geschreven door Tiny Fisscher. Ze draagt het boek aan alle jonge mensen die te maken hebben met 'verboden liefde'. Ze hoopt dat er een dag komt dat iedereen openlijk van elkaar mag houden. En dat je de liefde die je voor elkaar voelt niet met geweld of de dood hoeft te bekopen.

Soort literatuur: Het is een romantische boek

Mijn leeservaring: In het begin was moeilijk te lezen maar naarmate je verder gaat leest het vlotter. Er staat ook veel spreekwoorden in. 


Mijn mening: Waarom ik het boek gekozen heb is simpel: Ik heb de filmen gekeken maar ik wilde ook weten hoe verschillend de boeken en filmen zijn. Er staan details in dat in de film niet gebeurt. De moeder van Julia 13 jaar was toen ze haar kreeg dat vindt ik raar dat ze dat in die tijd normaal vonden. Ik vindt ook leuk dat Romeo alles voor Julia over heeft. Ik vindt alle jongens in deze tijd moeten doen. 

Reacties