Myself

 About me 

Beste,

In het eerste geval bedankt dat je mijn blog bezoekt.

Daarom ga ik me even voorstellen: Ik ben Chelsey en ben 17 jaar en wordt op 23 september 18. Mijn sterrenbeeld weet ik niet omdat ik in sommige tijdschriften een maagd ben en in de andere een weegschaal maar ik vindt me in geen 1 van de 2.

De dingen van waar hou zijn: films kijken, slapen TikToks kijken + maken. Buiten Harry Potter zijn warme chocolademelk, fristi en verliefd worden op mensen die fictional of te oud zijn mijn verslavingen. Mijn favoriete liedjes zijn: Train Wreck en Divers License. De top 3 van mijn favoriete filmen; 3. Romeo and Juliet van 2013 2. Twilight en op nr1. Harry Potter.

Ik lees graag fantasie- en romantische boeken. Wie de personages zijn maakt me niet echt uit. Ik wil me ook graag kunnen inleven in de hoofdpersonage.

Er zijn veel dingen dat ik haat maak de 3 ergste zijn: Mensen die schijnheilig zijn en mensen die mij gebruiken. Of dat mensen denken dat ze alles zijn omdat ze mooi en rijk zijn.

Als je een tip of iets leuks weet dat ik op mijn blog kan zetten laat het me maar weten.

Liefs

Chelsey

Reacties